10-80
Interner Fehler in der elektronischen Steuereinheit
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
10-82
Interne Fehler in der elektronischen Steuereinheit aufgrund der spezifischen Daten
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
10-83
Interne Fehler in der elektronischen Störungen durch Einstellungen Steuereinheit
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
10-84
Interne Fehler in der elektronischen Steuereinheit als Ergebnis der Kalibrierung
Datenhöhensensor
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
10-88
Interne Fehler in der elektronischen Daten aufgrund Wabco Steuereinheit
- Keine signifikanten Systemeinschränkungen
11-90
Öffnen Sie die Stromversorgung vor dem Kontakt an der Klemme 5 die elektronische Steuereinheit
- Keine signifikanten Systemeinschränkungen
- Mangel an Kommunikation mit dem Diagnose-Tool
30-21
Kurzschluß an Pin 21 der elektronischen Steuereinheit mit Masse 3/2-Wegeventil lässt Luft in die oder Luft von der Hinterachse Freigabe (V250)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Die Fernbedienung kann nur zum Absenken des Chassis (Entlüftung durch den Balg) verwendet werden,
30-24
Kurzschluss in der Stromversorgung oder offene Schaltung am Ausgang 21 der elektronischen Steuereinheit, 3/2-Wegeventil lässt Luft in die oder Luft von der Hinterachse (V250) Loslassen
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Die Fernbedienung kann nur dann verwendet werden, um das Fahrwerk (Lufteinlass durch den Balg) zu heben
31-21
Kurzschluss in der elektronischen Steuereinheit Gewicht an der Klemme 8, 2/2-Wegeventil, angetrieben durch die Brücke auf der linken Seite (V250)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Das System reagiert nicht auf die Befehle der Fernbedienung
31-24
Kurzschluss in der Stromversorgung oder die Trennung am Ausgang 8 der elektronischen Steuereinheit 2/2-Wegeventil, angetrieben durch die Brücke auf der linken Seite (V250)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Das System reagiert nicht auf die Befehle der Fernbedienung
32-21
Kurzschluß an Pin mit Masse 20 der elektronischen Steuereinheit 2/2-Wegeventil, angetrieben durch die Brücke auf der linken Seite (V250)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Die normale Niveau der Funktion arbeitet nicht für den Antrieb
32-24
Kurzschluss in der Stromversorgung oder offene Verbindung an Pin 20 der elektronischen Steuereinheit 2/2-Wegeventil, angetrieben durch die Brücke auf der linken Seite (V250)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Die normale Niveau der Funktion arbeitet nicht für den Antrieb
35-21
Kurzschluß nach Masse an Stift 10 der elektronischen Steuereinheit 2/2-Wegeventil, Vorderachse (166)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Das System reagiert nicht auf die Befehle der Fernbedienung
35-24
Kurzschluss in der Stromversorgung oder offene Schaltung am Ausgang 10 der elektronischen Steuereinheit 2/2-Wegeventil, Vorderachse (166)
- Fahrgestellhöhe an der Vorderachse Hinterachse wiederholt
36-21
Ein Kurzschluss in der heimischen Relaisventile an Masse
36-24
Kurzschluss in der Stromversorgung oder die Trennung in der heimischen Relaisventile
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Das System reagiert nicht auf die Befehle der Fernbedienung
40-41
Kurzschluß nach Masse an Stift 19 der elektronischen Steuereinheit, der linken Höhensensor, der angetriebenen Achse (F612)
- Keine Chassis Höhenkontrolle hinten links
40-43
Wert liegt außerhalb des Bereichs an der Klemme 19 der elektronischen Steuereinheit, die linke Höhensensor, angetrieben MOCT (F612)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Die normale Niveau der Funktion arbeitet nicht für den Antrieb
40-44
Kurzschluss in der Stromversorgung oder offene Schaltung am Ausgang der elektronischen Einheit 19, der linke Höhensensor, der angetriebenen Achse (F612)
- Keine Chassis Höhenkontrolle hinten links
41-41
Kurzschluss in der elektronischen Steuereinheit Gewicht von Pin 7 der rechten Höhensensor, der angetriebenen Achse (F613)
- Keine Chassis Höhenkontrolle hinten links
41-43
Der Wert liegt außerhalb des Bereichs von der elektronischen Steuereinheit von dem Anschluß 7, dem rechten Höhensensor, der angetriebenen Achse (F613)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Die normale Niveau der Funktion arbeitet nicht für den Antrieb
41-44
Kurzschluss in der Stromversorgung oder offene Schaltung am Ausgang 7 der elektronischen Steuereinheit, die richtige Höhensensor, der angetriebenen Achse (F613)
- Keine Chassis Höhenkontrolle hinten links
42-41
Kurzschluss in der elektronischen Steuereinheit Gewicht von Pin 6, Höhensensor, Vorderachse (F614)
- Keine Chassis Höhenregelung an der Vorderachse
42-43
Wert liegt außerhalb des Bereichs auf den Rückzug der elektronischen Steuereinheit 6, Höhensensor, Vorderachse (F614)
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- Die normale Niveau der Funktion arbeitet nicht für den Antrieb
42-44
Kurzschluss in der Stromversorgung oder offene Schaltung am Ausgang 6 der elektronischen Steuereinheit, Höhensensor, Vorderachse (F614)
- Keine Chassis Höhenregelung an der Vorderachse
55-42
Kurzschluss in der Stromversorgung oder offene Schaltung am Ausgang 12 der elektronischen Steuereinheit ein Drehzahlsignal
- Es gibt keine Kontrolle der Fahrgestellhöhe
- AS EU schnell auf Veränderungen in der Höhe zu reagieren (instabile Ebene
steuern)
0-0
Internal faults in the electronic control unit (D871):
- Faulty electronic control unit (D871)
- Insufficient battery voltage
- Cabin heater does not start or fails during operation
0-1
Internal faults in the electronic control unit (D871):
- Faulty internal temperature sensor in the electronic unit
Control (D871)
- Cabin heater does not start or fails during operation
1-0
Failed to start ACH-EA, during the launch of the flame is not detected:
- The absence or lack of fuel supply
- Insufficient air supply
- Clogged exhaust
- Faulty flame sensor (combination sensor F691)
- Damaged filament (V168)
- Cabin heater does not start or fails during operation
1-4
Too many failed start attempts (cutoff activation)
- Cabin heater does not start. cab heater is switched off
after more than 255 unsuccessful starts and the electronic unit is blocked.
- The electronic unit is unlocked erasing fault codes
using diagnostic equipment
2-0
The flame goes out frequently during the operation of a heater:
- The absence or lack of fuel supply
- Insufficient air supply
- Clogged exhaust
- Faulty flame sensor (combination sensor F691)
- Cabin heater does not work, or smokes, highlighting the lack of
The amount of heat
3-1
Too high voltage (above 30 V for 20 seconds) at terminal 1 of an electronic control unit (D871):
- Excessive generator voltage / battery
- Cabin heater fails during operation
3-2
Too low voltage (below 20 V for 20 seconds) at terminal 1 of an electronic control unit (D871):
- Insufficient generator voltage and / Battery
- Open circuit at terminal 1 of the electronic control unit (D871)
- Cabin heater fails during operation
4-0
fire alarm at startup:
- Defective flame sensor (combination sensor F691)
- Faulty electronic control unit (D871)
- Cabin heater does not start or fails during operation
5-1
Short circuit to earth or to supply the flame sensor supply
(Combined sensor F691) on the FF1 and FF2 conclusions of an electronic control unit (D871)
- Cabin heater does not start or fails during operation
5-2
Open flame sensor (combination sensor F691) on the findings and FF1 / FF2 or electronic control unit (D871)
- Cabin heater does not start or fails during operation
5-3
flame sensor signal (F691 combined sensor) is out of range
- Cabin heater does not start or fails during operation
6-1
Short-circuit to ground or supply temperature sensor supply
thermostat unit (E566) at terminal 13 and / or 10 of the electronic control unit (D871)
- Cabin heater does not start or fails during operation
6-2
Open the thermostat temperature sensor unit (E566) at terminal 13 and / or 10 of the electronic control unit (D871)
- Cabin heater does not start or fails during operation
7-1
Short-circuit to ground or to the power supply module in the fuel
pump with a level sensor (B 122) at the terminals 4 and / or 9 of the electronic control unit (1) 871)
Internal fault in the fuel pump module with the sensor
level (B 122)
- Cabin heater does not start
7-2
Open at the terminals 4 and / or 9 of the electronic (D871) of the control unit, fuel pump module with level sensor (B122)
- Cabin heater does not start
8-1
Internal fault in the fuel pump module from the level sensor (B 122)
Short-circuit to ground or power supply fan
cab heater (V305) on the findings of BM1 and BM2 electronic control unit (D871)
Internal fault in the fan (V305)
- Cabin heater does not start
8-2
Open cockpit heater fan (V305) to BM1 findings and / or
ECU BM2 (D871)
Internal fault in the fan (V305)
- Cabin heater does not start
8-3
Deviation of the cab heater fan speed:
- Blocking the fan
- No solenoid electric motor
- Malfunction of the electronic control unit (D871)
- Cabin heater fails during operation
9-1
Short-circuit to ground or power supply filament
(B 168) on the withdrawal and GS1 / GS2 or electronic control unit (D871)
- Cabin heater fails during operation
9-2
Open filament yarn (B 168) on the withdrawal and GS1 / GS2 or electronic control unit (D871)
- Cabin heater fails during operation
10-0
Cab heater overheats too often:
- Clogged pipes of hot air
- Faulty overheating sensor (combination sensor F691)
- Cabin heater fails during operation
10-4
Activated safety function ACH-EA as a result of too frequent overheating
- The electronic control unit is blocked
12-1
Short-circuit to ground or supply thermostat power supply
(E566) at the terminals 10, 11 and / or 13 of the electronic control unit
(D871)
Internal fault in the thermostat box (E566) or timer unit
(E581)
- Cabin heater does not start
- Cabin heater does not turn on or off when the
desired temperature
12-2
Open the thermostat box (F566) at the terminals 10 and / or 11 of the electronic control unit (D871)
Internal fault in the thermostat box (E566) or timer unit
(E581)
- Cabin heater does not start
- Cabin heater does not turn on or off when the
desired temperature
13-1
Short-circuit to ground or power supply overheating sensor
(Combined sensor F691) on UF1 findings FF2 and an electronic control unit (D871)
- Cabin heater does not start or fails during operation
13-2
Open the overheating sensor (combination sensor F691) on UF1 findings and / or FF2 electronic control unit (D871)
- Cabin heater does not start or fails during operation
13-3
The value of the combined sensor (F691) is outside the measuring range:
- Clogging of pipes of hot air
- Faulty overheat sensor (combination sensor F691)
- Inadequate flow of the intake air
- Malfunction of the flame sensor (combination sensor)